Распродадено. Што ако предметот за кој сум заинтересиран не е повеќе достапен во мојата големина?

Производите може да се продадат доста брзо. Ве молиме контактирајте го нашиот оддел за грижа за корисници преку електронска пошта на адресата contact@lete.mk и ќе се потрудиме да ве известиме дали предметот повторно ќе биде достапен.

Или пак можете да ја искористите нашата опција за Специјална нарчка.

Што треба да се стори ако големината на ознаката се разликува од онаа што го нарачав?

Големина е објавена на секој прудкт на нашата веб-страницата во меѓународна големина. Затоа, ако откриете дека големината што ја добивате не е иста како што е прикажано на веб-страницата, не паничите и не се грижи. Големината што ја испративме е во точна. Пробајте ги прво и видете како изгледа. Ако одбранота облека не Ви е точна, може да ја вратите. (Ве молиме проверете ја нашата политика за враќање.)

Зошто бојата на добиената облека е малку поинаква од она што го видов на интернет?

Перспективата на камерата и степенот на осветлување може да предизвикаат малку разлики во бојата. Се надеваме дека може да не разберете. Ако тоа влијае на изгледот и расположението за вашата омилена одбрана облека, ние ќе Ви дадеме промотивен купон код како компензација за идно купување. Сепак, ние ќе се потрудиме да избегнеме ваква несакани моменти.

Како да користам купон за попуст?

Ако имате купон за попуст, кога одите на страницата за плаќање, можете ќе најдете опција каде што треба да го внесете купон кодот, и тоа е како да го користите.

Треба да променам нешто во мојата нарачка, како можам да го направам тоа?

Ако треба да ја промените или да ја откажете вашата нарачка, ве молиме контактирајте не веднаш. Брзо ги обработуваме и испраќаме нарачките (ние сме брзи!). Откако нарачката е обработена и испратена до поштата, нема да можеме да направиме никакви промени.

Може ли да добијам повеќе информации за производите?

Се трудиме да објавиме колку е можно повеќе корисни информации за сите наши производи, за да ви помогнеме да ги купите работите кои најмногу ќе Ви одговараат.

Секоја страницата за производот вклучува детален опис, големина, инструкциите за одржување и најважно, слики.

Доколку има какви било дополнителни информации што сметате дека треба да ги ставиме таму за да ви помогнеме, само информирајте ни ги информациите што сакате да ги видите и ние ќе сториме сé за да го вклучиме.

Како можам да платам за нарачка?

Ние Ви нудиме следниве опции за плаќање, односно прифаќаме MasterCard, VISA кредитни и дебитни картички Модно студио ЛЕ-ТЕ не прифаќа лични чекови или парични налози. Исто така, ја земаме безбедноста многу сериозно, поради што вашите податоци ќе бидат безбедни со нас.

Сите носители на кредитни и дебитни картички се предмет на валидација и овластување од нас и издавачот на картичката, за да ја одржуваме безбедноста и да спречиме измама.

Кои валути можам да ги користам?

На нашиот веб-сајт прикажани се две валути: Македонскиот денар и ЕВРО. Меѓутоа може да се користат сите картички од брендовите MasterCard, VISA.

Дали е безбедно да ја користам мојата кредитна картичка на веб-страницата?

Не грижете се, безбедно е да се нарачаува на нашата веб-страница. Ние ги користиме технолошките стандарди за енкрипција кога пренесуваме и примаме кориснички податоци разменети со нашиот сервер на веб-страницата. Ниту еден од Вашите податоци за нема да биде откриен. За време на плаќањето, кога ќе ги внесете податоците од Вашата кредитна картичка и лични информации во нашата онлајн продавница, безбедно ни ги пренесувате информациите, користејќи ја технологијата за безбедена конекција (SSL). Добредојдени сте да ги изберете Вашите омилена гардероба на нашата веб-страница.

Зошто мојата кредитна картичка е одбиена?

Вашата кредитна картичка може да биде одбиена поради некоја од следниве причини:

  1. Картичката може да истечена. Проверете сдали картичката е валидна.
  2. Може да сте го достигнале кредитниот лимит. Контактирајте со вашата банка за да проверите дали сте го надминале овластеното ограничување за купување.
  3. Може да е внесена некоја информација погрешно. Проверете дали сте ги подполниле сите потребни полиња правилно.
  4. Осигурајте се дека ја користите најновата верзија на вашиот веб прелистувач. Можеби затоа што на вашиот прелистувач има инсталирано некои plug-in. Ве молиме исчистете ги колачињата и рестартирајте го прелистувачот и потоа обидете се повторно.